2 Aralık 2010 Perşembe

+3 çocukla gidilebilecek tiyatrolar ve aktiviteler


Merhaba, Günaydin,

Heybeliada da ağaca asılmış güzel bir bisiklet.

Dünkü yapilan anasonlu kabak yemeğini ben çok beğendim. Cem beğenmedi. Ada nin yemeği başkaydı zaten. Ama Ada da sevmezdi herhalde babasına çekmiş bulamaç yemekleri sevmiyor. Oysa Hint bulamaç yemekleri ne güzeldir dimi ya.

Dün Aydan la birlikte Maltepe de epeyice dolaştık ve sonunda çifti 4 Tl den pisileri aldık. Yuvaya bıraktık ve uzun yoldan Kaave içmeye. Oradan eve dönüş, gazete okuyuş ve sonra Ada yı alış. Kızım pek keyifli çıktı yuvadan dün. Anne bak kızlar boyle, erkekler boyle selam verirlermiş diyor. Bale dersinde öğrenmişler. Birde Ingilizce Kelebek demeyi öğrenmiş. Cem de diyorki ee sen biliyorsun zaten kelebeği. Kızdan ses yok.

Çöven otu maceramıda anlatayım; Biliyorsunuz saçlarım son üç aydır çok dökülüyor. Çöven otu, diğer adı sabun otu kullanmak iyi geliyormuş. Biraz aradım ama bir aktarda çöven otu kökü buldum 150 gr mına 2,50 Tl verdim. Buyük bir tencerede 100 gr kökü 2 litre suyla 30 dk kaynattım. Bu sabah saçlarıma biraz ısıttığım yarım kahve fincanı zeytinyağını iyice uçlarıda dahil olmak üzere yedirdim. -Bu bir hafta zeytinyağı, diğer hafta hint yağı, susam yağı olarak devam etmeliymiş.- İki saat sonra duş aldım ve saçlarımı duruladıktan sonra çöven otu kökü suyuyla duruladım. Inanmayacaksınız ama saçlarım temizlendi hemde yaklaşık 1 ltre su ile. Inanılmaz.

Aktiviteler;

Tiyatro Mie, Bu Cumartesi, Akatlar Kültür Merkezi nde saat 13,00 de Rapunzel ve Pazar günü saat 13,00 de Alis Harikalar Diyarında adlı oyunu sergiliyormus. Telefonu 0212 351 93 64.

Istanbul Çocuk Sanat, Aralık ayında her Cumartesi- Pazar Göztepe Halis Kurtça Kültür Merkezinde; saat 13,00 de Çilek Kız ve Prenses ve Bezelye Tanesi oyunu saat 15,00 de. Ustelik bu tiyatronun verdiği ücretsiz müzik cd leri ücretsiz. Diğer tiyatroların müzik cd leri 5 Tl den satılıyor.

Mickey Mouse, Tarihini öğrendim; 28.Ocak - 6 Subat a kadar. Haliç Kültür Merkezinde. Davetiye bekliyoruuuzzzzz...

Bostancı Hokus Pokus Çocuk Atölyesi, Bunu hiç duymadım. Aradım. Bostancı Zuzu nun sokağının Kadıköy e doğru devamında yer alıyormuş. Şehir fırsatında indirimli fırsatları var. Uye olacaklar bana bildirsinler lütfen ben de biraz zengin olayım değilmi ama. :-) Çocuklar için ritm, plates ve mutfak atölyeleri varmış. Ücretsiz ritm dersi tarihleri; 8-10 ve 12 Ocak, saatler sırasıyla 11,30-11,00 ve 15,00. Telefon : 0216 4109076. Ayrıca anneler pilates yaparken çocuklara bakılıyormuş. Bilginize.

Aysun un sütü geldi, bir iki dakika kaynadı. Birazdan Belgin e gidiyoruzzz..Ona Ebru Şallının ilk cd sini götüreceğiz. Oda başlayacak artık pilatese.

Yaşasın pilates kardeşliği.

Aktif anne Çiğdem






Hiç yorum yok: