12 Aralık 2010 Pazar

Prenses ve Bezelye Tanesi

Baba kız, ne güzel bir resim değilmi. Yerim onları ben.
Pazar günü, hava soğuk, ev pek bir çekiyor insanı. Son anda Prenses ve Bezelye Tanesi, saat 15,00 Yer; Halis Kurtça ya gidildi. Kıza broşürü Cuma günü okumuştum. Saati ve günü unutmamış, hatırlatınca hadi gidelim dedik. Biz tiyatroya, baba da dolaşmaya. İkinci yarıyı Ada içeride yalnız seyretti, Bu bir ilk bizim için.

Biletler 20 Tl. Bence pahalı ama Istanbul Çocuk Sanat ta en azından oyunun müzik cd leri bedava. Bu oyunun kalabalık kadrosu var ve kostumler iyi. Prens biraz daha yapılı olsa ne güzel olurdu. Ben en çok kötü prensesi sevdim ne yalan söyleyeyim. Yanınızda kitap götürüp, çocuğunuz içerideyken okuyabilirsiniz ammmaaaa dikkat oturduğunuz alan soğuk ve sandalyeler rahatsız. Rahat koltuklar vardı eskiden şimdi yok. Tuvaletler temiz ama biraz bakıma ihtiyacı var kapıların ve kilitlerinin.


Kısa olsun öz olsun.
Öperim.
Kızı galiba tiyatrocu olacak anne Çiğdem

4 yorum:

Unknown dedi ki...

tiyatroyu sevmeniz ne güzel .Ada nın tiyatroya ilgisi umarım devam eder,sevgiler.

mine dedi ki...

ne hoş tek başına seyretmesi ve ne güzel zamanını hatırlaması bence de sanatla ilgilenecek galiba
sevgiler...

Oglak Kizlari dedi ki...

Arzu cum,

Evet ünlü bir kız annesi olacağım ehi.. Erken başlayıp kendi eğitim masraflarını çıkarsa, dünyayı gezse.... hayaller.. hayaller...


Sevgiler
Hayalci anne Çiğdem

Oglak Kizlari dedi ki...

Mine cim,

Vallahi çok hoş. Bide demezmi yandaki abi bana bakar sen git. Kızım bu abi iyi bir abi ama herkese güvenme güzel evladım dedim. Abiden de dönüp özürdiledim. Abi de tabi tabi, doğru söyşüyorsunuz dedi.

Inşallah sanatla ilgilenir, o zaman kötü alışkanlıklarıda olmaz diye düşünüyorum.

Operim.
Geveze anne Çiğdem