15 Aralık 2010 Çarşamba

Yuva hakkında fikri değişen anne


Resmimizin ismi Cem ve keyif.

Tamam, daha eşimle konuşmadım ama Aydan bayağı bir gazımı aldı ve bana fikir verdi, yuva ve ağlayan çocuklar konusunda. Bundan böyle Ada ya, anne ben okuldayken sen ne yapıyorsun dediğinde, yürüyüş yapıyorum,geziyorum, kitap okuyorum v.s demeyeceğim. Ben çalışmaya, ofise gidiyorum diyeceğim. Belki de beni Allah söyletiyor olacak ve gerçekten gönlüme göre iş bulacağım. Nasıl planlar, beğendinizmi arkadaşlar.

Bugün yuvaya uğradım. Asayiş berkemal. Sabah ingilizce dersine pür neşe katılmış. Bütün şımarıklar bana yani. Ustelik yuva yeni el değiştirdi, ismi değişti, net sayfasında kızımın resmi bile var, daha ne olsun. Tazelendi herşey. Bale öğreniyor. Bize sunum bile yapıyor evde. Evet, evet yuvaya gitmeli yaşı zaten 4 oldu sayılır. Bakalım. Destek verenlere, mesaj atanlara, gazımı alanlara, fikir verenlere çoook teşekkür ederim.

Dün mü dün ne yaptık, Göztepe Özgürlük parkına gittik hava çok soğuktu ama bir amacımız vardı; Buz Pateni sahasını bulup, işleyiş hakkında bilgi almak. Ama saha maha yoktu ortalıkta. Gerçek bugün anlaşıldı, Zeytinburnu nda da bir Özgürlük parkı varmış ve saha oradaymış. Eğer herhangi bir geri dönüşüm ki bu bir plastik kapak, şişe v.s olabilirmiş; karşılığında yarım saatlik ders ücretsizmiş. Avrupa yakasında oturanlar bence bu fırsatı kaçırmasınlar.

Sonrasında Erenköy deki, Beyaz Fırına gittik. Aslında hedefimiz Iyi Cüceler di ama öyle acıkmıştım ki Ada nın itirazlarına rağmen girdik. İyiki girmişiz. Dışarıda bir çocuk parkları vardı, şimdi içeridede var ve çok güzel masalar, tahta, sandalye ve kitaplar mevcut. Ada bayağı güzel vakit geçirdi orada hatta kendisine hayran bir seyirci kitlesi bile oldu zaman zaman. Tek dezavantajı tuvalet yolunun üstünde olması ama tuvaletler okadar temiz ve kuru ki bence sakıncası yok. Iyi cüceler e vakit kalmadı ama havalar soğuk gidiyor, nasılsa bu hafta bir ziyaret yaparız biz. Bu arada dün Beyaz da klimalar çalışmıyordu ve herkes montla oturuyordu ve buna rağmen bedava bir içecek bile verilmedi bize, kınıyoruz Beyaz ı. :-)

Sonra cicoş, evde herkes ama herkes hastaydı, bugünde yuva. Umarım hasta olmaz kızım.
Hayırlısı.

Günde iki yazı!!!

Aktif anne Çiğdem

3 yorum:

mine dedi ki...

herşey yoluna giriyor işte... içinden ne geliyorsa onu yap derim
herşey gönlünüzce olsun,sevgiler...

Tijen dedi ki...

Vallahi bizimkiler de öyle yapıyor. Yazbaşında Cem'le Işıl'ın okulları bitmiş, bir tek Maya'cığım okula gidiyor. Biz de gidiyoruz diyorlardı. Onların evde olduğunu duysa hiç gitmek istemez kuzucuğum!

Oglak Kizlari dedi ki...

Mine,

Dimi ya. Sagol Mine.

Tijen im, sagol, oh içime su serpildi vallahi.

Rahatlamış anne Çiğdem