19 Kasım 2011 Cumartesi

Cuma akşamı Hamsi klasiği

Gunaydın,

Sizene biz saat 12 ye ceyrek kala kalktık. Ada daha erken kalktı ama yatıp tekrar uyudu. E kolay değil saat neredeyse 2.00 dı yattığımızda.

Uzun zamandır bu saatte kalkmıyorduk. Zilimizi yanlışlıkla çalmasalar daha da uyuyabilirdik ya o da ayrı.

Çok eğlendik biz dün akşam. Genelde benim savsaklamamdan ama olsun yine de çok eğlenceliydi, sohbet güzeldi, zaman nasıl geçti anlamadık.

Aydan, Billur, Berrak ve Metin Akşan ailesi dün akşam bizlerleydi efem.


Kızıma hergün çeşitli müzikler dinlesin diye farklı cd ler dinletiyorum.

Geçen günün cd leri bunlardı.


Akşan lar ev hediyesi olarak bu zarif saksı ve lale yi getirdiler. Bayılllddımmmmm. Ben de bu hediye fikrini kullanacağım. Kurdela fikri muhteşem. zarif akşan lara çoook teşekkür ederiz.

 Diyar ın baklavası da harikaydı. Keselerine bereket.

Çiğdem Karal güzelim mezeleri dolapta unuttu, millette pastırmayla ve salamla rakı içmek zorunda kaldı. Mezeleri hatırladığımda ise mallesef artık doyulmuştu. Oopps.. Ama hamsi yine çok güzeldi. Gerçi zaman yokluğu sebebi ile terapi kısmı yani ayıklama işini balıkçı yaptı maalesef. 

Misafir ağırlamaya bayılıyorum, ama biraz körelmişim bu ara sık davet vereyim bari.

Pazar günüde kahvaltıya misafirim var. Ne yapsam??

Yaorum bırakamayanlara istek üzerine talimat listesi;

1. Yazdığım yazıyı okuduğunuzda altta ''yorumlar'' diye bir yazı göreceksiniz. Tıklayın efem.
2. Gelen kutucuğa yorumunuzu yazınız efem.
3. Altta ''Adsız'' seçeneğini seçiniz ve gönder tuşuna basınıııı..


Mehtap ve Osman a selam yola devaaammm.
Murat mutlu olsun.
Serkan ve Çiğdem zayıflasın.

Bugün yazı yazmak için yazmış olan anne Çiğdem


6 yorum:

mine dedi ki...

amanın da amanın keyif hele de dostlarla olunca
her daim böyle sofralarda güzel sohbetler keyifli zamanlar geçirmeniz dileklerimle...
sabah kahvaltısı için biraz erken kalkılıyor kolay gelsin canım

Unknown dedi ki...

Uykucu anne çigdem :)

gel keyfim gel :)Dostlarla birlikte vakit geçirmek çok guzel. yazilarini zevkle okuyorum ve mutlaka gulumsetiyorsun beni. Iste bu yuzden seviyorum seni benn :)

Unknown dedi ki...

Canım bana kategorileri sprmuşsun ancak fırsat oldu gelebildim..
Bne anlatmaya çalışayım eğer anlamadığın bir yer olursa yaz yine olurmu *
Öncelikle kumanda paneline,sonra tasarımı yıkla ve açılan sayfada gaddet ekleyi tıkla ve yine açılan sayfada resim bölümünü se ve orda başlık yaz var oraya yaz ve neyin linkini vermek istiyorsan orya ver ve kategori oluştur..

Oglak Kizlari dedi ki...

Mine cim,

Haklısın. Çok keyifliii.
Kahvaltı için yataktan 10,10 da fırladık ve misafirlerimiz saat 11,30 da geldi desem. Herzaman sabahın korunde yanımıza gelen kızım gelmedi desem.

Yaptığım kıymalı börek acele mi nedir bilinmez kötü oldu desem.

Kıymalıbörek sevmeyen anne Çiğdem

Oglak Kizlari dedi ki...

Mis kokular,

Ne güzel bir iltifat. Gurur duydum kendimle.

Kırkyılda bir kere uykucu anne Çiğdem

Oglak Kizlari dedi ki...

Hayat Cafe,

Resimde yüzün ne güzel.

Açıklama için teşekkür ederim. Deneyip hemen sana bin tane soru ile geri döneceğim. Ehii..

Beceriksiz anne Çiğdem