16 Aralık 2013 Pazartesi

Dalyan- Ortaca Bi Mola Cafe

Merhaba,

Geçenler de Pelin, ''facebook'' sayfasında söyle bir yazı paylaşmıştı; Ortaca, ''bi mola'' olmasa hiç gidilmeyecek bir yer. Hımm dedim ve unuttum. Sandım !! Ortaca ya bir iş için gidince , unuttuğum sandığım bilgi hemen kafamda ki yerini aldı ve Çiğdemmm dedi.

Bir dükkana, herzamanki unutkanlığımla, bi keyif cafe nerede diye sordum, Allah tan anladılar ve tarif ettiler. 


Bulduk, oturduk. Pek hoş biryerdi. Manzarası yok ama hoş biryer işte.
 


hemen şöyle fotolaarrr..




İçki servisi de var.


Dergiler de, herşey yerli yerin de. Hani diyeceksiniz ki, aman ne olmuş. Oyle değil işte burası için süper yaw. Tamam Yaz mevsiminde birsürü atraksiyonlu yer var ama Kış için burası ruhumuzu şenlendirdi. Hoşumuza gitti.

Birde insan şöyle düşünüyor; yahu bu Ortaca denilen yerde insanlar ne yapar, nereye gider, gençleri ne yapar. Yok bir yer, yok. yok. Derken Bi Mola şenlendirdi biz, oh.


Tiramisu bir harikaydı. Nereden geldiniz dedik; Bursa dan dediler. İki cici kızkardeş. Helal dedik.
Gördüğümüz kadarı ile de bir çeşit, gitmesi, bulunulması prestijli biryer olmuş. Tutmuş yani.



Cem cim, çay bardağını görünce ohhh tam bana göre demlik bardak dedi. Bir kuruldu ki koltuğuna.
Fiyatlarda çok makul. Bir kocaman çay, bir capp. ve tiramusu 15 Tl. Kredi kartı geçiyor.

Sonradan, tesadüfi bir şekilde öğrendikki, aslen buralı zengin bir ailenin kızları imiş bu iki cici hanım. Evet Bursa dan da gelmişler. Yalan yok. Iyiki ..

Ben de hesabı ödeyip çıktıktan sonra Cem e ohh ruhuma iyi geldi dedim. Benim de demesin mi.

Kalın sağlıcakla.

Köylü, buldumcuk anne.

1 yorum:

Karyatid dedi ki...

Kardeşim, tiramisuya gel:)
Enişte, ben alırım sana o çay bardaklarından...
Ada Karal'a bi barbie çizme beğendim, alabilir miyim?
alabilir miyim? ( çok insanın önünde soruyorum ki hayır diyemeyin diye hehehe:) )