7 Aralık 2013 Cumartesi

Merak edermiyim??

Merhaba,

 

Birtek aşk bu güzel konuya değinmiş. Bayıldım.

Paylaştım.

 

 

 

Merak ederim


Düşündüm de insanların birbirleri hakkında merak ettikleri şeyler, hayatta neye önem verdiklerini de gösteriyor bir yerde.

Ben de yeni bir insanla tanıştığım zaman onun hakkında neleri merak ederim ve neleri merak etmem bir düşüneyim dedim; aşağıdaki tablo çıktı ortaya.


Siz neleri merak edersiniz/etmezsiniz yeni tanıştığınız bir insanla ilgili?
Kalın sağlıcakla
Pozitif anne ( zorluyorum)

Kaopyacı anne

4 yorum:

buzlubadem dedi ki...

Bilmem ki, okuyunca ne kadar meraksız olduğumu farkettim...

Ama mesela çok resmi-nazik görünen biriyse doğal halindeyken aslında nasıl tavırlar içinde olduğunu belki -ki konuşma uzarsa ipucu verebiliyor ve eğlenceli oluyor keşfetmek-.

Ukalaca onu bunu eleştiriyorsa kendisinin ne çapta olduğunu merak ediyorum.

Bazen evini, mahallesini, nasıl bir çevrede yaşadığını merak edebiliyorum, meslek hastalığı galiba :)

Görüşmeye devam edeceğim biriyse ailesini de merak ederim. Ama zaten bir daha büyük ihtimalle görüşmeyeceksem etmem.

Öyle işte...

Oglak Kizlari dedi ki...

Meliha,

Aynı fikirdeyim. Ama bazan ben sıkılıp konuşmayı uzatmıyorum. Ruh halime göre değişebiliyor tabi.

öperim.
Bir diğer değişken anne

Mine Tozanlıoğlu dedi ki...

merak etttiklerim duruma göre değişiyor galiba değişik bir konu yani hiç dillendirmemiştim

Karyatid dedi ki...

ben herşeyi merak ederim, vallahi ederim billahi ederim..
ne yapayım huyum böyle kardeşim