16 Aralık 2013 Pazartesi

X-mas şenliği - Dalyan

Merhaba,

Buralarda bu tip etkinlikler çok oluyor, yabancılar çok yaşıyor tabi diye düşünürken, aslında heryerde olan bu etkinliklere daha önce trafik probleminden dolayı katılamadığımızı hatırladım.

Bu sene, buırada iki noel satışına katıldık. Biri,  Köyceğiz de yapılan ki bana göre Dalyan daki Yılbaşı pazarından sönüktü. Birisi de burada ki. Güzel güneşli birgündü, eğlendik.



El işi, bayıldım. Arzu, kulaklarını çınlattım. Sana çok iş çıkardı burada. Ah yokki maharatim.
Seneye bana mallarını gönderirsin ben satarım, ne dersin. Sadece masa parası var 40 Tl.
Sayende sükse yaparım. Ehi..



Hayvanları unutmamışlar, çocukların gösterileri çok hoştu.


Bu hanım, tüm pazarları dolaşıyor sanırım. Dağ çileği favorimiz.




Süper kaftanlar.


resimler. böyle standlarda keşke daha çok sanata ayırabileceğim param olsa diyorum. Ellerine sağlık.




Yan çıkan kurabiyeler. Aldık, Pelit geleneğimizi bozmadım. Bunlar burada yaşayan bir hanımın kızının kurabiyeleri İzmir den gelmiş.





Götürüyor Ada kız.




Tokasını kendisi beğendi  2 Tl.
Tacı demek daha doğru olur.



Dolandı, koşturdu.


Köpeklere de stil yapmışlar, bayıldım.


Noel baba dan hediye aldı. Heyecanla açtı.
3,5 Tl gibi sponsorlu bir fiyata aldı hediyelerini.



Hamburger çıkınca, çok üzüldü. Ağladı ağlayacak. Unutturdum, sonra yine geldi, söylendi, e haklı çocuk, o sırada konuştuğumuz Özden, konuş bir Sonja ile, o halleder dedi. Sağolsun. Yanına gittim, dedimki ya Sonja, böyle hediye mi olur, hamburger şuna bak, değiştirelim mi dedim, oda bana '' sen süzme salaksın'' bakışı attı ve tatlı bir şekilde kutuyuuu aaaç dedi.



Ada ya verdim açtı. aaaa güzel, numaraları olan saat ve ilk Haribo paketi.
Geçmiş ola.
Şenay ın dediği gibi, yedi, zor aldım elinden.


Anne bak bu şekil, şu şekil diye yedi.
Arkadaşlarınla paylaş dedim,i baktım bir tanesini, elleri titreyerek verdi, sonra ağacın dibine gidip transa girdi. Dedim ya, zor aldım elinden.


Ön dişler de yok ya, garibim yan yan yiyor.






Cem de gelecekti bizimle ama o başka bir programa takıldı, sonra katıldı ama bize.
Akşam da Çınar altında, diğer dostlarla ıhlamur içip dağıldık.

Pazar günü bahçede güneş keyfi, bugün yürüyüş, yarın bayaanlar yürüyüşü ohhhh, ah bide soğuk olamasa.


Kalın sağlıcakla
Nem i sevmeyen anne.


1 yorum:

mine dedi ki...

ne tatlı bir pazar Ada kızın hariboyla tanışması süpermiş sonrasını merak ediyorum