21 Mayıs 2015 Perşembe

Asma ve tabiki etli yaprak sarması

Merhaba,

Yaprakları terastaki asmadan topladım. İçeri girdim. Yatmaktan sıkılmış ama hareket edince başı dönen  Cem. Ne yapıyordun dedi, yaprak topladım, insanın terasından yaprak toplayabilmesi ne güzel değil mi? Cemde dediki, ben de bu kadın, keyifle mırıldanarak dışarıda ne yapıyor acaba ? 







Hakikaten ne hoş değil mi, bir önceki gün, kabak dolması yapmıştım, iç arttı, e bugün de terastan yaprak topladım ve sarma yaptım. Keyfe bak. Çok da iltifat aldı. Yanına da ev yapımı yoğurt. Böylece değişik bir yemek de çıktı. Öncesinde de ezogelin çorba.

Aama ben bunların hiçbirini yemedim. Yan komşumuz Rozi, bana fırında tam 3 saat pişmiş, sebzeleri ile birlikte kuzu incik getirdi. Offf ki off. Sağolsun varolsun. 

Aslında hepberaber onlara yemeğe davetliydik ama Cem in rahatsızlığı ve kuzu eti sevmeyişi dolayısıyla iptal olmuştu. Ama belli ki bana iptal olmadı. 

Güzel gün, güzel yemekler. Kiracı iki aydır ödemiyor. Hep iyi şeyler olmuyor.
Huzur olsun, sağlık olsun.
Kiracıya .....

Kalın sağlıcakla
Tok anne


1 yorum:

Güliz'in Dünyası dedi ki...

Oyyyyy çok severim kuzu etini de sarmayı da :))Cem beyin yerine ben gidebilirim bir daha kine :))) Ellerine sağlık...Ağzı sulanan anne :)))