18 Mayıs 2015 Pazartesi

Benim Sonja m.

Merhaba,

Bizim burada Hollandalı, şeker, melek, dürüst, dost, arkadaş, gözü gönlü tok, kendisine gavur diyen bal bir arkadaşımız var adı Sonja. Elimiz, ayağımız Sonja. Çocuklarla ilgilenen, bakan,öeğiten, onlarla ilgili herşeyi yakından takip eden, bize bile onlarla ilgili tüyolar veren, Türkçesi mükemmel, 20 yıldır burada yaşayan bir melek.

Gerçi sadece bana değil, burada ki herkese melek.

Hatta bana krem işine başlamam için, girişimcilik aşılayan da ta kendisi. Iyiki var. Bak şimdi Fazile nin de hakkın yememem lazım. İçimin ısındığı bir sürü insan daha var ama hepsini yazamam bu yazı Sonja nın. 

Velhasıl Dalyan ın bayanlarını seviyorum ben. Hepsi ayrı meşgalesi olan, yaratıcı, girişimci, çalışkan insanlar. Aralarına katılmış olmaktan çok mesudum. Teşekkür ederim.

Bugün Pazartesi, Sonja çocuklara " elişi" adı altında çeşitli atölyeler veriyor. Şehirdeki atölyelere vallahi beş basar. Yaratıcılık en üst seviyede. Herzaman değişik ve ilgi çekici konular. Üstelik hepsi açıkhava da. Sağolsun. Gelip de katılmak isteyenler olursa beni haberdar ediniz lütfen.

Bugünkü ise çivili mivili. Belli Ada çok eğlenmiş. Anne iyiki geç geldin yoksa bitmeyecekti diyor.
Eh her şerde bir hayır vardır demişler.

Buyrun fotoğraflar.







Şahane değil mi?

Cem iyi değil. Başı dönüyor midesi bulanıyor. Önce içki zannettik hayır, dişteki apseden, o da hayır. Hastahane de kaldı. Koca bir paket serum. Daha iyice. Yanında kalamamak beni üzüyor ama yapacak birşey yok. Annemleri de havalimanına bırakamadım, doğrudürüst vedelaşamadım. Pek bir koydu. Cem e bakıp tekrar dışarı çıktığımda gitmişlerdi pek bir ağlamaklı oldum. Tuttum kendimi ama pek bir gözüm doldu. Halbuki ağla işte dimi.

Herkesi pek seviyorum. Pek bir duyguluyum ben bu akşam. 

Kalın sağlıcakla
Farkında anne



3 yorum:

Begonvilli Ev dedi ki...

İyi insan olmanın milliyeti, dini, dili yok. Yüreğinde sevgi, yaşama ve yaşayan her şeye saygı varsa tamamdır. Sonja'ya bizden de sevgi ve selamlar.
Geçmiş olsun! Çabucak iyileşir inşallah.

mine dedi ki...

böyle dostların olması süper .... herşey düzelir inşallah sevgiler

Oglak Kizlari dedi ki...

Sağol Begonvillim. Sağol.
Haklısın.

Onaycı anne

-------

Sağol Mine.
Umarım.

Umutlu anne