27 Mayıs 2015 Çarşamba

Wild - Film yorumu (naçizane)

Merhaba,

Dün akşam bir film seyrettik. Bayıldık. Tavsiye ederiz.




Filmin sonunda da gerçekten Cherly Stared diye bir kızın olduğunU öğrendik. Gerçekten 60 kg ağırlıkla yürümüş ve bunu yaptığında 26 yaşındaymış. Yürüdüğü yol daha önce hiç duymadığım Pasifik Tepesi diye bir yer.



Tabi detaylara bayıldık, yürüyüş yolunda ki not alınan, ve kimse tarafından tahrip edilmeyen defterler, bayrak noktaları, yıl 1995 ama tek başına yürüyen bir kız. Vizyon farkları, hayatlar....



Ayakkabı yı değiştiren ve ücret almayan, üstelik, yürüyüşçünün varacağı bir sonraki yere gönderen firmalar falan. Rüya gibi.



İşin enteresan tarafı bu hanımın daha önce hiç bu tarz ciddi bir spor yapmamış olması. 
Öyle kafası bozuk ve hayatının anlamını bulmak için düşüyor yollara. Bu kısım bizi üzdü biraz tabi, konuyu bilmeyen ve bu filmi seyreden insanlar, yollara yürüyerek veya bisikletle veya oradan buradan atlayan sporculara, hımm bak hepsinin bir derdi var demekki diyebilirler.

Karekteri bayıldığım Reese Witherspoon oynuyor ve bence döktürüyor.

Cherrly su anda Oregano da yaşıyormuş ve bir filmyapımcıyla evliymiş. İki de çocuğu varmış. Kitap yazıyormuş. Ve sanırım onu ünlü yapan da Opray Winfrey olmuş.

Daha fazla yazmayayım, seyrediniz ve eğleniniz,



Bu arada blog da tarifini bulabileceğiniz krem karamelli kek de yapıldı dün ve Lisa nın güzel bahçesine ziyarete gidildi.

Kalın sağlıcakla
Filmsever anne




3 yorum:

Recep Altun dedi ki...

Merhabalar.

Siz de böyle gezmeyi çok sevdiğiniz için film ilginizi çekti ve çok etkilendiniz tabi. Filmin adı WİLD idi galiba Türkçeye VAHŞİ olarak çevriliyor. Tabi yönetmenin filme verdiği bu isim lügat manasında da olabilir, kastettiği başka bir anlam da yüklenebilir. Şimdi ben de merak ettim bu filmi. Filmi bulmak ve izlemek için epey bir araştırma yapmam gerekecek herhalde.

Selam ve dualarımla.

mine dedi ki...

omuzlarım sağlam olsa öyle bir çantayla yollarda olurdum çoktan öff ya hiç film seyretmiyorum bögggghhhh en iyisi kendim olayım film yollara düşeyim :p
imza kafası çok karışık bir kişi

bilge ve annesi dedi ki...

Ben de dün izledim filmi, hüzünlü ve şaşırtıcıydı tabi en iyi tarafı umutlu olması. Anneyle olan sahnelerin çoğunda gözlerim doldu...