31 Mayıs 2015 Pazar

İhracat

Merhaba,

Kremlerim Canada ya gitti bugün. Ukraynalı bir hanımın çantasında Canada ya. Hoş çok hoş. Çok gururlanıyorum kendimle. Tamam çok değil ama üretmek çok hoşuma gidiyor. 

Kendimi bildim bileli paramı kazanıyorum, üstelik Dünya nın neresi olursa olsun farketmiyor. Bu da beni, hiç kusura bakmayın mütavazi olmayacağım çok ama çok gururlandırıyor.

Umarım kızımda benim gibi olur, anasına, teyzesine çeker. Taşı sıksa suyunu çıkarır. 



Evden satış yapmak da ayrıca çok keyifli, krem işi sayesinde bahçemden kimler gelip kimler geçiyor. Krem işi olmasa hayatta tanışamayacağım değerli, değişik milletlerden bir sürü kıymetli insan. Oh bütünü bozmadan, hayrına, şükürler olsun. 

Yeni ürünler ve etiketler de yolda, sürprizlerim de olacak.
Yaşasın.



Arada övgüler de eksik olmuyor. Yalnız mutfak işlerini biraz aksatıyorum bu aralar. Herşeyi yapmaktan biraz sıkıldım. Cem biran önce iyileşsede yine işbölümüne dönsek. Güzel zamanlarımıza. 


Soğuksıkım yağ bulamıyorum buralarda. Dolayısıyla fazlaca ödeme yapıyorum, yerli bulsam daha ekonomik olacak diye düşünüyorum. Son alışverişimi İpek Hanım Çiftliğinden yapmıştım, bu sefer Saltuksoy dan yaptım. Şehirdeyken Aysunthesütçü, sayesinde oradan alıp beğeniyordum. Sağolsunlar buraya da gönderecekler. Önerileri de şu oldu, az alın, tüketemessiniz bayatlar. Yaw biz herşeyde zeytinyağı kullanıyoruz ( keklerde bile) bayatlamaz siz gönderin dedim, gülerek. 5 litre bana ne yapar 😊

Yeni haftaya mutlu girmenizi dilerim.
Kalın sağlıcakla
Not yeni ekmeklerime ceviz ve dağlardan topladığım kekikleri de ekledim, bakalım nasıl olacak.







4 yorum:

Bir Terazi Kizi... dedi ki...

Harikasiniz yine:))Selamlar...

Derya dedi ki...

Tebrik ederim çalışkan anneyi. Daha nice açılımlar yapmanız dileğiyle... İzlemedeyim :)

Begonvilli Ev dedi ki...

Tebrikler! Devamını yürekten diliyorum.

deeptone dedi ki...

kutlarım kolaylıklar. nette satış sitelerinde mi satıyosunuz.